Tampereella järjestetyillä Gymtec-messuilla kokoontui laaja joukko liikunta- ja hyvinvointialan ammattilaisia. Fysiolinen näyttävä osasto herätti asiakkaiden kiinnostuksen, ja erityisesti tulevaisuuden kuntosaliratkaisut synnyttivät paljon keskustelua. Fysiolinen messuosastolla lanseerattiin gym 2.0 -konseptin mukainen kuntokeskusliiketoiminnan kasvuohjelma, joka kääntää huomion pelkistä laiteratkaisuista loppuasiakkaan kokonaisvaltaiseen huomiointiin.
Fysioline Gym 2.0 on loppuun hiottu kokonaisuus
Asiakkaiden vaatimukset ovat kasvaneet, ja maailman muuttuessa on myös liikunta- ja hyvinvointialan muututtava. Fysioline kannustaa kuntosaliyrittäjiä näkemään asiat eri valossa ja rikkomaan totuttuja toimintatapoja. Kuntosalien pitää voida erottautua kilpailijoista innovatiivisimmilla ratkaisuilla, jotka olivat myös Fysiolinen messuosaston keskiössä.
Elämyksellisyys ja loppuasiakkaan aito huomioiminen ovat gym 2.0 -konseptin perusta. Esimerkiksi räätälöidyllä tilasuunnittelulla ja kosketusnäytöllisillä laiteratkaisuilla voidaan ottaa merkittäviä kilpailuetua kasvattavia harppauksia. Asiakasmäärää on vaikea nostaa ilman uudenlaisia palveluita ja ratkaisuja.
Ajan hermolla pysyminen on tärkeää, joten gym 2.0 -konsepti korostaakin jatkuvaa kehittymistä. Liiketoiminnan kehittymistä tukee Fysiolinen laaja tuoterepertuaari ja eri alan ammattilaisten välinen yhteistyö.
Fysioline kiittää messukävijöitä – meillä on vahva usko alan tulevaisuuteen!